Köket har anlänt ✅

I fredags kom äntligen köket till oss! 
B och pappa hjälptes åt att bära in det. Så i helgen har det varit köksmontering på agendan! 👏🏼 

(null)


i lördags elade jag lite också, en kollega var ute och hjälpte mig. Blir så himla mycket för en själv, när det inte bara är en sak att fokusera på, utan hela alltihopa när det är ens eget... så det är guld värt mer extra hjälp. 
Men det var roligt att få igång ännu mer belysning! Sååå himla mysigt med spottar i alla fönstersmygar!

(null)

(null)

(null)

Igår fick vi även bänkskivan på plats efter en del om och men... 

(null)

(null)

Nu är mitt största dilemma vad man ska ha för kakel eller liknande ovanför bänken.... 
funderar på en kanske 15cm kant längs med alltihop, förutom vid spisen där det får kaklas upp ända mot fläkten... måste åka och låna hem lite kakel.. 
Hmmm

Ikväll sågade vi ut för spishällen och satte dit den. 👍🏼 monterade även lite lådor. Det är en hel del meck med det.. 😳 


Kaoset som råder när vi inte eldat upp kartongen nu efterhand 😅👇🏼
(null)

Ska se om det är vindstilla någon kväll om vi kan elda bort lite. 

Och jo! Golvet i lilla badrummet har också kommit på plats nu. (Det i toaletten i sovrummet är ju också på plats, men har ingen bild) 
Det var jättesnyggt!!! Synd bara att det är så litet, så det kanske försvinner sen när möblerna kommer på plats.. 😔 nåja, jag ville verkligen ha detta nånstans, men jag tror det blir bra!! 

(null)




Allmänt | | Kommentera |
Upp