Update

Jisses, det slog mig nu att jag glömt uppdatera vartefter här! 
Dock har det inte hänt massor, men ändå en del. 😊 lägger in bilder istället. 

Kaoset i köket... 🙄 väntar på spiskåpa som vår duktiga plåtslagare skulle bocka till, eftersom den från Ikea inte räckte till på höjden... 
Dock har B även lagt golvet i köket nu också, så det ser inte ut som på bilden här 😁👇🏼
(null)
Fina kökskranen 👏🏼👇🏼 här blev jag dock lite "missnöjd" (inte missnöjd, kanske mer besviken typ, eller jag hade andra förväntningar) över hon.... hade trott att den skulle vara större.. nåja, man får nog rum med ugnsplåtar osv ändå, och förhoppningsvis ska man inte ha alltför mycket disk i hon.. 😜
(null)
Badrummet i sovrummet 👇🏼
(null)
Fina ugnen o mikron 😍🤩👇🏼
(null)


Köpte även kalkfärg när vi var till Sverige efter grovkök + inredning till Walk in closeten. 
Förra helgen hjälpte min bästa svägerska mig att grunda hela väggen med samma kulör som kalkfärgen ❤️ imorgon ska jag försöka måla på sista lagret med själva kalkfärgen! Spännande!  

Före👇🏼
(null)

Efter 👇🏼
(null)

Och så återkommer jag med sista lagret sen 😄



Allmänt | | Kommentera |
Upp